RSS

Selasa, 3 April 2012

KHAS UNTUK DIA



......................................................

Assalamualaikum .. hai kawan2 blogwlking semua , hari nih tah Cik Eifa rasa macam semacam je , tak tahu lah kenapa .. Rasa sedih , bahagia ,kecewa tah lah rase semacam kenapa yaa.. ya ALLAH kenapa aku rasa macam nih .. Apa yang tak kena Ya ALLAH .. kalau ada yang tak suke Entry nih sila muntah sampai cirit …

KHAS UNTUK AWAK

Awak … saya nak cakap 
Saya nak mintak maaf kat awak,
Saya syukOr sangat2 kat awak 
sebab awak tak pernah sakit kan hati saya,
Awak selalu buat yang terbaik untuk saya,
Awak tak pernah marah saya,
Awak selalu tunai kan apa jerk yang saya nak,

Awak sanggup kerja keras demi tuk tunaikan
Apa je yang saya nak,
Bila saya cakap
 “Awak,saya teringin sangat nak tu.Nak ini”
Awak tak pernah cakap TAK BOLEH,
Awak tak pernah nak bantah 
Apa yang saya nak.

Bila saya tak dapat 
Apa yang saya nak,
Awak mesti tak senang duduk,
Sebab tak dapat tunaikan 
Apa yang saya nak,
Awak,saya tak harapkan pon,
Apa yang saya nak tuh awak tunai kan,

Tapi awak tetap nak tunaikan,
Itu tandanya awak ada rasa tangungjawab,
Sumpah , saya terharu sangat2…
Ya ALLAH baik nya awak…

Bila saya cakap je “B,baby mintak maaf”
Awak terus call saya,
sebab risau nya awak kat saya.
Awak,saya terharu sanggat2,
Kadang2 bila awak 
Risau kan saya macam tuh
Airmata saya tetiba mengalir,
Prihatin nya awak pada saya.

Awak,terima kasih awak,
Sebab terima saya seadanya saya,
Saya tak macam gurl lain
Saya banyak sangat2 kekurangan,
Awak tetap terima saya seadanya saya,
Awak tak pernah kisah pun kekurangan saya,
Ya ALLAH beruntung nya saya….

Awak,Terima kasih sebab 
Setia dengan saya
Dari dulu sampai sekarang ,
Awak  tak pernah Curang dengan saya,
Terima kasih sangat2 awak..
Kasih Sayang awak pada 
Saya tak pernah kurang,
Malah makin bertambah2 kasih sayang awak,

Awak,
Saya nak awak tahu,
Yang saya terlalu bahagia dengan awak,
Sangat2 bahagia awak…

Apa yang saya nak katakan kat sini,
Saya berjanji awak…
Saya kan jadi Istri yang terbaik untuk awak,
Istri yang patuh dan hormat pada awak,
Istri yang SOLEHAH pada awak,
Yang setia pada awak Hingga akhir hayat Kita berduaa… 
Itu JANJI saya pada awak.

Maaf lah Cik Eifa bermadah2 Entry kali nih , Cik Eifa nak luahkan kat sini sebab,punye suke Cik Eifa lah nak tulis ape kan .. hihii gurau je .. sebab Cik Eifa nak Si dia tahu yang si dia terlalu beRmakna sangat2 buat Cik Eifa ..
  .......................................................
 ................................................

MOHD HARIS YUSOF a.k.a iNcik Tunang
saya Cinta awak sampai MATI  !!!! …


Kalau kOrang Nak taHu lagu nih , 
mengingat kan Cik Eifa atas segala yang 
iNcik Tunang berkorban untuk Cik Eifa,
JOM kita hayati sama2,

WALI BAND - DOAKU UNTUKMU SAYANG
.......................................................
.......................................................

kau mau aku apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelap dan letih
ini demi kamu sayang

aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada Ilahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

OkeH kawan2 sOry Entry Cik Eifa kali nih telebih perasaan pulak , time kasih korang kalu suke , kalu tak suke tak kisah pun sila lah KLIK (X) kanan di atas yerk … tHankz Ooollss luangkan masa kORang di Blog usang Cik Eifa , jumpe lagi , Assalamualaikum …

Salam Sayang " EIFACUTEATLAST "

0 Comment Disini:

Catat Ulasan

DAH BACA KALAU SUKA SILA LAH LIKE !!! ^_^

https://m.facebook.com/minyaksunnah/