RSS

Khamis, 29 Mac 2012

APA , KAU JUGA CINTA !!!


..............................................



Tika aku merenungi setiap renungan mu
Apa mungkin kau kan berpaling menyedari aku
Apa mungkin kau kan datang menghampiri aku
Mengetahui setiap apa yang aku fikir kan
Mengetahui setiap apa yang ku bayang kan
Apa kau kan merasa kan sebegitu
Apa kau kan lakukan sebegitu

Mungkin susah , mungkin payah , mungkin sukar
Apa yang ku kata kan ini 
benar atau pun tidak
Aku sentiasa berharap 
kau sering membayangi aku
Membayangi setiap kenangan kita bersama
Walaupun ia nya sementara 
Tapi cukop bererti buat aku ...
Apa kau juga merasakan sebegitu ...


Dulu aku tak pernah merasa sunyi ,
setiap langkah kau dan aku sentiasa di fikiran ku ,
hanya ada kamu
Hanya kamu di dalam hati aku ...
Aku tak pernah putus asa
Berharap .. untuk mendekati kamu
Berharap .. Untuk mencintai kamu

Aku tahu ia nya sukar
Tapi aku tetap kan setia menunggu kamu
Jika kau memerlukan aku
Aku mohon datang lah pada ku
Cintai lah , sayangi lah dan kasihi lah aku
Sepenuh hati , jiwa dan raga mu
Kerna aku tetap setia menunggu kamu
Hingga akhir nafas ku
Kerna kau lah yang Satu
Yang setiasa di hati aku ...
..............................................

Salam haiiii kawan2 semuaa dah lama Cik Eifa tak bermadah2 kat Blog nih ... hhuummm mesti pelik tetibe bemadah2 ... dah start bermadah2 pulak daaa .. semOga kOrang semua senang dan suka dengan madah2 tak tahu lah jiwang ke tak dari Cik Eifa ... time kasih sudi singgah Blog Cik Eifa yerkk .. xctly Cik Eifa tak de apa bende nak di update hope korang enjoy n layan tOching2 ngan ayat Cik Eifa ... sama2 tOching ngan Cik Eifa yerkk .. jumpe lagi Assalamualaikum ..

Salam Sayang “ EiFACUTEATLAST

0 Comment Disini:

Catat Ulasan

DAH BACA KALAU SUKA SILA LAH LIKE !!! ^_^

https://m.facebook.com/minyaksunnah/